Թերևս արմավենին ամենագրավիչ միրգը չէ, բայց այն, անկասկած, քաղցր է ու սննդարար։ Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ այս զարմանահրաշ միրգն ունի ավելի քան մեկ տասնյակ օգտակար հատկություններ, որոնք օգնում են օրգանիզմին վերականգնվել և ապացուցված է, որ կանխարգելում կամ օգնում է բուժել բազմաթիվ տարբեր հիվանդություններ (1)։ Եվ, ինչպես պարզվում է, արմավենին սրտի առողջության համար լավագույն մթերքներից է։
Արմավենին՝ սրտի առողջության համար

Արմավենու օգտակար հատկությունները սկսվում են ձեր մարմնի ամենակարևոր օրգանից։
Աթերոսկլերոզի կանխարգելում Իսրայելցի հետազոտողները պարզել են, որ օրական մեկ անգամ արմավենի ուտելը կարող է պաշտպանել ձեզ աթերոսկլերոզի զարգացումից, որը սրտի կաթվածի և ինսուլտի հիմնական պատճառն է։
Արյան ճնշման իջեցում Հարվարդի բժշկական դպրոցի ուսումնասիրությունը նաև ցույց է տալիս, որ արմավենին այն մթերքներից է, որոնք կարող են օգնել իջեցնել արյան ճնշումը։
Ինսուլտի կանխարգելում Արմավենին նաև կալիումի հզոր աղբյուր է, որը, ինչպես հետազոտողներին է հայտնի, կապված է սրտի առողջության հետ։ Մասնավորապես, «Մեդջուլ» տեսակի արմավենին պարունակում է կալիումի առաջարկվող օրական նորմայի 20 տոկոսը՝ 100 գրամ չափաբաժնում։
Մեկ ուսումնասիրություն ցույց է տվել, որ առողջ կանանց մոտ, ովքեր օրական սպառում են մոտ 3200 մգ կալիում, ինսուլտի ռիսկը նվազում է 21 տոկոսով (6)։
Արմավենու 8 այլ զարմանահրաշ առողջարար հատկություններ
Սակավարյունության կանխարգելում Երկաթը հեմոգլոբինի հիմնական բաղադրիչն է կարմիր արյան բջիջներում, որոնք պատասխանատու են թթվածինը ձեր մարմնի բոլոր մյուս բջիջներին տեղափոխելու համար։ Երկաթի դեֆիցիտը կարող է հանգեցնել սակավարյունության՝ դժվար բուժվող վիճակի։
Արմավենին զգալի քանակությամբ երկաթ է պարունակում, ինչը, անշուշտ, կարևոր նշանակություն ունի այս վիճակի կանխարգելման և բուժման համար, հատկապես երեխաների և հղի կանանց մոտ։
Փորկապության բուժում Արմավենու մեջ կալիումի զգալի պարունակությունը, ինչպես նաև այս մրգի մեջ լուծվող մանրաթելերի բարձր պարունակությունը կարող են օգնել փորկապության բուժմանը։ Արմավենին, անկասկած, մարսողության իդեալական և համեղ կարգավորիչ է։
Ստամոքսի խոցի կանխարգելում և բուժում Արմավենին հանգստացնող ազդեցություն ունի մարսողական տրակտի վրա և դարեր շարունակ օգտագործվել է որպես խոցերի դեմ տնային միջոց։ 2005 թվականին Journal of Ethnopharmacology-ում հրապարակված մեկ ուսումնասիրություն հաստատում է, որ արմավենին իսկապես կարող է հանգստացնել բորբոքված խոցերը մարսողական տրակտում։
Հետազոտողները հայտարարել են. «Արդյունքները ցույց են տվել, որ արմավենու պտղի ջրային և էթանոլային էքստրակտները, և ավելի քիչ չափով՝ արմավենու կորիզի էքստրակտները, արդյունավետորեն մեղմացնում են ստամոքսի խոցի ծանրությունը և թուլացնում են էթանոլով պայմանավորված հիստամինի և գաստրինի կոնցենտրացիաների բարձրացումը, ինչպես նաև ստամոքսային մուցինի մակարդակի իջեցումը»։
Ծննդաբերության հեշտացում Այս առավելությունը որոշ մարդկանց համար կարող է մի փոքր անսպասելի թվալ, բայց այն արմատներ ունի դարերի խորքում։
2011 թվականին Journal of Obstetrics and Gynecology-ում հրապարակված «Հղիության վերջում արմավենու սպառման ազդեցությունը ծննդաբերության և ծննդի վրա» վերնագրով ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ այն կանանց մոտ, ովքեր օրական 6 արմավ են կերել ծննդաբերության նախատեսված ամսաթվից 4 շաբաթ առաջ, զգալիորեն բարելավվել է արգանդի վզիկի բացվածքը ծննդաբերության ժամանակ։ Նրանք նաև ավելի քիչ վնասվածքներ են ունեցել արգանդի վզիկի շրջանում ծննդաբերությունից հետո։
Բացի այդ, ուսումնասիրությունը եզրակացրել է, որ նրանց մոտ ավելի հաճախ են դիտվել ինքնաբուխ ծննդաբերություններ (98 տոկոս՝ 79 տոկոսի դիմաց), և կանանց միայն 28 տոկոսին են պահանջվել դեղամիջոցներ, ինչպիսիք են պրոստինը/օքսիտոցինը՝ ծննդաբերությունը խթանելու համար։ Փաստորեն, հետազոտողները նշում են, որ այս ցուցանիշը զգալիորեն ցածր է եղել, քանի որ արմավենի չօգտագործող կանանց 47 տոկոսին է պահանջվել այս դեղամիջոցը։
Քաղցկեղի կանխարգելում Արմավենին պարունակում է մեծ քանակությամբ մագնեզիում՝ հանքանյութ, որը կարևոր է ձեր իմունային համակարգի համար։ Մագնեզիումը հանգստացնում է ձեր մարմնի բորբոքումները՝ մի վիճակ, որը կապված է բազմաթիվ հիվանդությունների, ներառյալ քաղցկեղի հետ, որի զարգացումն արագանում է բորբոքման միջոցով։ Արմավենին նաև հարուստ է օգտակար հակաօքսիդանտներով, որոնք պայքարում են ազատ ռադիկալների և ձեր բջիջների վտանգավոր օքսիդացման դեմ, ինչը նորից հանգեցնում է հիվանդությունների։
Տղամարդկանց պտղաբերության բարձրացում Զարմանալի է, բայց ուսումնասիրությունները նաև ցույց են տալիս, որ արմավենու ծաղկափոշին (DPP) կարող է բուժել տղամարդկանց անպտղությունը՝ բարելավելով սերմնահեղուկի որակը (13)։
2015 թվականին Pakistan Journal of Biological Sciences (PJBS) ամսագրում հրապարակված ուսումնասիրությունը ներառել է 40 անպտուղ տղամարդու, ովքեր երկու ամսվա ընթացքում օրը մեջ օգտագործել են 120 մգ DPP։
Նրանք եզրակացրել են, որ DPP-ի օգտագործումը բարելավել է սերմնաբջիջների քանակը, և փաստորեն. «Բուժումը զգալիորեն բարելավել է սերմնաբջիջների շարժունակությունը, ձևաբանությունը և պրոգրեսիվ շարժունակությունը»։
Արմավենին պարունակում է էստրադիոլի և ֆլավոնոիդների բարձր մակարդակ, որոնք, ենթադրվում է, օգնում են մեծացնել սերմնաբջիջների քանակը և շարժունակությունը, և նույնիսկ մեծացնել ամորձիների չափը և քաշը։ Տնային հայտնի բաղադրատոմսն առաջարկում է մեկ բուռ արմավենի թրմել թարմ այծի կաթի մեջ գիշերվա ընթացքում, այնուհետև դրանք մանրացնել կաթի մեջ՝ հիլի փոշու և մեղրի խառնուրդով։
Էներգիայի բարձրացում Արմավենին հարուստ է բնական պարզ շաքարներով, ինչպիսիք են գլյուկոզան, ֆրուկտոզան և սախարոզան, ինչը նրանց դարձնում է իդեալական նախուտեստ՝ էներգիայի արագ և արդյունավետ հոսքի համար, քանի որ այդ պարզ շաքարները հեշտությամբ և արագ վերածվում են գլյուկոզայի, որն օգտագործվում է ձեր բջիջների կողմից որպես էներգիա։
Մի քանի արմավ կերեք ինչպես մարզումից առաջ, այնպես էլ հետո, հատկապես, եթե դուք ինտենսիվ կարդիո մարզումներ եք անում, քանի որ դրանք կօգնեն ամրապնդել և լրացնել ձեր էներգիայի մակարդակը։
Արմավենու մեջ պարունակվող մանրաթելերը նաև թույլ են տալիս ձեզ մնալ էներգիայով լի՝ առանց տիպիկ անկման, որը դուք ստանում եք առևտրային «էներգետիկ բատոնների» մեծ մասը օգտագործելուց հետո, որոնք ոչ այլ ինչ են, քան ածխաջրեր և շաքար։
Ուղեղի էներգիայի ավելացում Արմավենին ոչ միայն կարող է օգնել բարձրացնել ձեր ընդհանուր ֆիզիկական էներգիան, այլև նպաստում է ձեր ուղեղի ուժի բարձրացմանը։ Յուրաքանչյուր արմավ պարունակում է ավելի քան 2 միլիգրամ խոլին՝ B խմբի վիտամին, որը պարունակվում է ացետիլխոլինում՝ հիշողության նեյրոմիջնորդում։
Եվ ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ խոլինի ավելի բարձր սպառումը հանգեցնում է հիշողության և ուսուցման բարելավման։ Սա արմավենու օգտագործումը կարևոր է դարձնում երեխաների և տարեց մարդկանց համար, ովքեր Ալցհեյմերի հիվանդության վտանգի տակ են։



























