Ո՞վ ում պետք է զիջի մեկ գծով ձախ թեքվելիս

Հետաքրքիր

Ճանապարհներին հաճախ լինում են իրավիճակներ, երբ բնազդը մի բան է ասում, իսկ ճանապարհային կանոններն ասում են ճիշտ հակառակը։ Օրինակ, այս հարցերից մեկը կարողացավ բռնել շատ վարորդների։ Նայեք ստորև ներկայացված նկարին և պատասխանեք, թե որ վարորդը պետք է զիջի մյուսին: Եթե ​​կարողանաս գլուխ հանել, կարող ես ապահով ճանապարհ ընկնել:

Պետք է զիջել

Ինչպես հավանաբար գիտեք, ճանապարհային կանոնների թեստերում միշտ պատասխանի մի քանի տարբերակ կա։ Բացառություն չէր նաև մեր հարցը, որում պետք է պատասխանեք, թե ով պետք է զիջի։ Այսպես, օրինակ, խնդրի հեղինակներն առաջարկում են մի սցենար, երբ մարդատար մեքենան ու միկրոավտոբուսը պետք է իրենց տեղը զիջեն հանդիպակաց երթեւեկությանը։

Ո՞վ ում պետք է զիջի մեկ գծով ձախ թեքվելիս

Կարծես թե չի բացառվում նման տարբերակը։ Ի վերջո, ինչպես արդեն նկատել եք, երկու մեքենաներն էլ ձախ թեքվելիս շարժվում են հանդիպակաց երթեւեկության երկու գոտիով։ Հենց ուշադրություն ես դարձնում լուսացույցին, իրավիճակի այս զարգացումը դադարում է գոյություն ունենալ։

Տեսեք, և՛ մարդատար մեքենան, և՛ միկրոավտոբուսը մանևր են անում լուսացույցի լրացուցիչ հատվածի թույլատրելի ազդանշանի վրա։ Պարզ ասած, նրանք շարժվում են, երբ լույսը կանաչ է: Հետևաբար, նրանք կարիք չունեն որևէ մեկին թույլ տալ այս իրավիճակում: Ի դեպ, իրականում լուսացույցը պետք է տեղակայվի նաեւ հանդիպակաց երթեւեկության համար։ Ըստ երևույթին, արվեստագետներն այն այստեղ չեն տեղադրել, որպեսզի ինձ և քեզ ավելի շփոթեն։

Ո՞վ ում պետք է զիջի մեկ գծով ձախ թեքվելիս

Ո՞վ է ավելի արագ, ճիշտ է:

Կարող եք նաև ընտրել այնպիսի տարբերակից, ինչպիսին է «Ով ավելի արագ է, ճիշտ է»: Սա , իհարկե, անընդունելի է հանրային ճանապարհներին։ Հակառակ դեպքում պետք է սպասել ճանապարհատրանսպորտային պատահարների աճ, չէ՞։ Ուստի, եթե խոսենք ճիշտ պատասխանի մասին, ապա հարցվածներից ոմանք ենթադրում են, որ հենց մարդատար մեքենան պետք է զիջի երթուղայինին։

Առաջին հայացքից կարող է թվալ, որ սա իսկապես կենսունակ տարբերակ է։ Ի վերջո, ինչպես արդեն կարող եք կռահել, օգնության է գալիս 10.4 պարբերությունը: Վերջինիս խոսքով, մենք պարտավոր ենք զիջել նրանց, ովքեր մեզ հարազատ են շարժվում աջից։ Այնուամենայնիվ, իրադարձությունների այս զարգացումը հակակշռելու համար արժե հիշել ճանապարհային երթեւեկության կանոնների մեկ այլ պարբերություն, այն է՝ 10.4. Այսպես, վերջինից հայտնի է դառնում, որ վարորդները շրջվելուց առաջ պետք է համապատասխան ծայրահեղ դիրք բռնեն։

Ո՞վ ում պետք է զիջի մեկ գծով ձախ թեքվելիս

Բացի այդ, մենք զինվում ենք 10.6 կետով, որից գիտենք, որ մեր իրավիճակում գտնվող միկրոավտոբուսը կարող է շրջադարձ կատարել ոչ ամենաձախ գոտուց։ Բայց միևնույն ժամանակ այն չպետք է խանգարի այլ տրանսպորտային միջոցներին: Պարզ խոսքերով, առավելությունը հենց մարդատար մեքենան է ունենալու։ Ընդունեք, կարողացա՞ք ճիշտ պարզել խնդիրը: Չմոռանաք կիսվել ձեր արդյունքներով մեզ հետ մեկնաբանություններում։ Տեսնենք, թե որքանով է անվտանգ այս օրերին ճանապարհներ գնալը։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց ARMBLOG–ը

Կայքից արգելվում է նյութը պատճենել

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Կիսվել սոց․ ցանցերում