Ի՞նչ եք կարծում, երկրորդ դասարանի մաթեմատիկայի օրինակը կարող է դժվար լինել ձեզ համար: Համոզված եմ, որ մեր ընթերցողների մեծ մասն այժմ կսկսի ծիծաղել։ Օրինակ՝ ո՞ւմ համար տանեմ դրանք։ Բայց մի շտապեք: Երբ դուք ճիշտ լուծեք մեր օրինակը հնարքով (կամ գուցե ընդհանրապես հնարք չկա), այն ժամանակ մենք կխոսենք: Պատրա՞ստ եք ցուցադրել ձեր գիտելիքները:
Մաթեմատիկական օրինակ հնարքով, որը մեծ աղմուկ է բարձրացնում համացանցում
Շատ օգտատերեր, երբ առաջին անգամ տեսնում են այս օրինակը, իսկապես մտածում են, որ դրա մեջ ինչ-որ բան կա: Հակառակ դեպքում, ինչու՞ պետք է մեծահասակներից պահանջվի լուծել մի օրինակ, որը երեխան կարող է վարվել մեկ րոպեի ընթացքումԲայց իրականում մեծահասակների շրջանում այս օրինակի շուրջ բանավեճը դեռ չի հանդարտվում։ Ես նույնիսկ ստիպված էի դիմել հայտնի մաթեմատիկոսի մեկնաբանություն ստանալու համար : Տեսնենք, թե ինչ օրինակի մասին է խոսքը։ Նա ստորև նկարում է:
Հետաքրքիր է, որ այս պարզ առաջադրանքը մեծ աղմուկ բարձրացրեց համացանցում: Մարդիկ մեկնաբանում են և ակտիվորեն ապացուցում իրենց տեսակետը։ Եվ պարզվում է, որ այս օրինակի վերաբերյալ մի քանի տեսակետ կա . Մարդիկ վիճում են, թե ինչ հերթականությամբ պետք է կատարվեն մաթեմատիկական գործողություններ։Ինչ-որ մեկը, բերանից փրփրելով, պնդում է, որ փակագծերից հետո պետք է բազմապատկել 3-ով, այնուհետև բաժանել (խոսքը համարիչում գրված արտահայտության մասին է)։ Մյուսները հակառակն են համոզված՝ փակագծերից հետո բաժանում ենք, հետո բազմապատկում։ Այսպիսով, ո՞վ է ճիշտ: Մեկնաբանություններում գրեք, թե ինչ արդյունք եք ստացել և որ ճամբարում պետք է ընդգրկվեք։
Մաթեմատիկոսի մեկնաբանությունը և ճիշտ պատասխանը
Մինչդեռ այս օրինակը մեկնաբանել է մաթեմատիկոս Նիկոլայ Շամարովը (ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների դոկտոր)։ Փորձագետը պնդում է, որ բաժանումն ու բազմապատկումը հավասար առաջնահերթություն ունեն ։ Այսինքն՝ բացի փակագծերից, օրինակում ամեն ինչ պետք է անել ըստ հերթականության։ Եթե օրինակի հեղինակը ցանկանար, որ բազմապատկումը գերակայի բաժանմանը, նա կավելացներ ևս մեկ փակագիծ։ Չգիտես ինչու, օգտվողները շփոթված են այս կետով:
Այսպիսով, ո՞րն է ճիշտ պատասխանը: Արդյունքը պետք է լինի 4։ Եվ սա միակ ճիշտ պատասխանն է։ Նրանք, ովքեր ավարտեցին մեկով, սխալվում են:Ո՞րն է ձեր արդյունքը: