Շնչառական վարժություններ, որոնք կօգնեն քնել 1 րոպեում

Ձեզ ենք ներկայացնում շնչառական պարզ վարժություններ, որոնք 100 ամյակներ շարունակ օգտագործվում են հնդիկ յոգայի մասնագետների կողմից մեդիտացիայի ժամանակ լիակատար հանգստի հասնել համար:

Շնչառական վարժություններ, որոնք կօգնեն քնել 1 րոպեում

Ուստի կարող ենք վստահորեն ասել, որ «4-7-8 մեթոդ»-ը, որը կարող է թվալ անհավանական` իրականում գործում է, լիովին անվտանգ է ու կօգնեն ձեզ արագ ու խոր քնել:

  • Հանգիստ շնչեք քթով 4 վարկայն
  • Պահեք շնչառությունը 7 վայրկյան
  • Հանգիստ արտաշնչեք բերանով 8 վայրկյան

Ինչպես է այն գործում`

Շնչառական վարժություններ, որոնք կօգնեն քնել 1 րոպեում

Երբ դուք սթրես կամ անհանգստություն եք ունենում, արյան մեջ առկա ադրենալինի քանակը բարձրանում է, իսկ շնչառությունը դառնում է արագ ու մակերեսային:

Այս շնչառական վարժությունը գործում է որպես հանգստացնող միջոց:

Երբ մենք գիտակցաբար մի պահ կանգնեցնում ենք, մեր սրտի աշխատանքի ռիթմը դանդաղում է ու մենք արագ հանգստանում ենք:

Այն նաև օգնում է հանգստացնել գիտակցությունը, քանի որ ստիպում է կենտրոնանալ շնչելու վրա, որի հետևանքով կենտրոնական նյարդային համակարգի ակտիվությունն աստիճանաբար իջնում է, անհանգստության զգցողությունն անհետանում է:

Արդյունքում մարդու ամբողջ օրգանիզմը թուլանում է: Այն շատ նման է անզգայացմանը:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Загрузка ...