Ձեզ ընդամենը 60 վայրկյան է պետք մեջքի ցավի մասին մոռանալու համար

Մեջքի ցավը մեր ժամանակների պատուհասն է: Համակարգչի առաջ երկար նստելը բերում է նրան, որ բոլոր տարիքի մարդիկ տառապում են մեջքի ցավից:

Ողնաշարի ներքևի հատվածի ծանրաբեռնվածություն, սթրես. ահա մի քանի պատճառներ՝ մեջքի հատվածում անհարմարություն զգալու համար: Ժամանակի ընթացքում մենք հարմարվում ենք ցավին, քանի որ ժամանակ չենք ունենում այն բուժելու համար, այդ պատճառով էլ ձեզ համար գտել ենք հասարակ, բայց ազդեցիկ վարժություն: Ձեզ պետք կգա 60 վայրկյան: Կատարեք այս վարժությունը քնելուց առաջ և կմոռանաք մեջքի ցավի մասին:

Վարժություն՝ մեջքի ցավի դեմ

1․ Պառկեք փորի վրա, ձեռքերը մարմնին զուգահեռ:

2․ Հենվեք արմունկների վրա և դանդաղ բարձրացրեք մարմնի վերևի հատվածը: Բարձրացրեք գլուխը, և մնացեք այդ դիրքում 8 վայրկյան:

3․ Ընդունեք նախնական դիրքը:

4․ Կրկնեք վարժությունը ևս մեկ անգամ:

5․ Հետո պառկեք մեջքի վրա, ծալեք ծնկները, ձեռքերը մարմնին զուգահեռ դրեք:

6․ Բարձրացրեք նստատեղը և մնացեք այդ դիրքում 8 վայրկյան: Վերադարձեք նախնական դիրքին:

7․ Ծալեք ծնկները և գրկեք դրանք, բռնեք ձեռքերով:

8․ Մոտեցրեք ոտքերը կրծքավանդակին և մնացեք այդ դիրքում 8 վայրկյան:

9․ Վերադարձեք նախնական դիրքին: Կրկնեք ևս մեկ անգամ:

Վարժությունը թուլացնում է մարմինը քնելուց առաջ:

Եվս մեկ խորհուրդ. աշխատեք շատ շարժվել օրվա ընթացքում:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Загрузка ...