Ինչպես են կլանում մեր կենսական էներգիան

Ինչպես հայտնի է, «վերցնել» էներգիա եթերային մարմնից ուղղակիորեն հնարավոր չէ:

Բայց հնարավոր է մարդուն դրդել, որ նա տա այն աստրալ կամ մենտալ մարմնից:

Ներքոնշյալ աղյուսակում մենք կարող ենք տեսնել մի շարք մեթոդներ, որոնցով «սիրելի մարդիկ» կարող են հասնել չակրաների էներգիայի կորստի` մեր էներգետիկական կենտրոններից:

Ինչպես են կլանում մեր կենսական էներգիան

1. ՄՈՒԼԱԴՀԱՐԱ

Կարգուկանոն հաստատել ուրիշի փոխարեն:

Չթողնել ավարտել սկսած գործը մինչև վերջ, չթողնել ավարտել խոսքը:

Ավարտին հասցնել ուրիշի գործը սեփական նախաձեռնությամբ:

Ավարտված աշխատանքի ցուցադրումը, որը մեծ քանակությամբ ժամանակ է պահանջում, կառուցված տան լուսանկարը:

Ավելորդ նոմենկլատուրային գործողությունները գործերի կատարման ժամանակ, երբ փաստաթղթերի շատ մեծ քանակ է պահանջվում:

2. ՍՎԱԴՀԻՍՏԱՆԱ

Հիստերիա սարքել:

Ցուցադրել բավականության բացակայություն` «Սա ամե՞նն է` ինչ կարող ես անել»:

Պահանջել արագություն՝ դատարկ տեղը. «Արա՛գ, արա՛գ, վերջացրո՛ւ»:

«Ներողություն խնդրել», որ չեն հասկացել անեկդոտը. «Իսկ ո՞ր մասն էր ծիծաղելի»:

3. ՄԱՆԻՊՈՒՐԱ

Գործողությունները՝ առանց դիմացինի խնդրանքի ու համաձայնության. «Ապա խմի՛ր»:

Դիմացինին համեմատելն ուրիշ մեկի հետ, ով ավելի վատ է կարողանում, կամ արդյունքների ու փողի միջև համեմատություն դնելը. «Դե, ես շատ ավելի լավ եմ կարողանում»:

Ոչ նորմատիվային բառապաշարը, կոպտությունը, հայհոյանքը, հրամայական հնչերանգը:

Անել ինչ-որ բան ուրիշի փոխարեն. «Ես ի՛նքս կանեմ»:

Հարստության ցուցադրումը. «Մի ամբողջ ճամպրուկ փող ունեմ»:

Ֆինանսական վճարումը՝ առանց նախապես պայմանավորվելու. «Ի՛նքս կվճարեմ»:

Կապերի, սոցիալական կարգավիճակի ցուցադրումը. «Երեկ նախագահի հետ եմ ընթրել»:

Կպչունությունը խոստում տալու ժամանակ. «Սա քեզ անհրաժեշտ է. ես քեզ հետ կմնամ մեկ ամիս»:

Ուրիշի կարծիքի անտեսումը, խոսքն ընդհատելը:

Հաստատման պահանջը. «Սա քեզ պե՞տք է: Դու հաստա՞տ դա ուզում ես»:

Հարցը` առանց ընտրության հնարավորության. «Հինգ կամ տասը՝ կողմնորոշվի՛ր»:

Պատժելը՝ նախաձեռնության կամ որոշման ընտրության դեպքում:

Արգելքը՝ որևէ բանի ընտրության ժամանակ. հագուստի, խաղալիքի, ավտոմեքենայի և այլն:

Առաջ ընկնելով կատարել մի բան, որի կատարումը հանձնարարված է եղել մեկ ուրիշի:

4. ԱՆԱՀԱՏԱ

Առաջացնել մեղքի զգացում. «Բոլորի երեխաները հոգատար են, իսկ մերը…»:

Անտարբերությունը նվերի, ցուցաբերված ուշադրության նկատմամբ, նվիրված ծաղիկներն անմիջապես նվիրելը մեկ ուրիշի:

Առաջացնել խղճահարություն. «Օգնե՜ք, բարի մարդիկ, մեկ ամիս է՝ ուտելու բան չկա»:

Հանկարծակի ընդհատել շփումը. անավարտ պար:

Հիշեցնել սրտառուչ հարաբերության մասին. «Հիշո՞ւմ ես՝ ես քեզ նվիրել եմ»:

5. ՎԻՇՈՒԴՀԱ

Ցուցադրաբար հեռանալը ելույթից, բենեֆիսից:

Ձեռքի շարժումները խոսքի ժամանակ, միտումնավոր սխալները խոսքում, պարոդիան:

Ստեղծագործության բացասական գնահատումը. «Դու սա բանաստեղծությո՞ւն ես համարում»:

Դիտողությունը՝ աններդաշնակության հետ կապված, օրինակ՝ արտաքին տեսքի բացասական գնահատումը:

Գրագողության մեջ «բռնելը»:

6. ԱՋՆԱ

Պահանջել կատարել հրամանները՝ առանց իմաստավորման ու շարժառիթները հստակեցնելու:

Լուծել խնդիրներն այլ մարդու փոխարեն, հուշել պատասխանը:

Համեմատվելն ուրիշի՝ «ավելի խելոքի» հետ:

Չափն անցած էրուդիցիայի ցուցադրումը, խելոք երևալու ձգտումը:

Ինտելեկտի ու մտածողության եղանակների քննադատությունը. «Այս ո՞ր հիմարն է սա գրել»:

Գովաբանել միայն այն պատճառով, որ համընկնում է իմ «ճիշտ» կարծիքի հետ:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Загрузка ...