Կանոնները նախատեսված են խախտելու համար: Թերևս, բայց սա հաստատ ռեստորանային էթիկետի մասին չէ: Ի՞նչ կանոններ պետք է հետևեք, որպեսզի գործնական ընթրիքի կամ ժամադրության ժամանակ չպիտակավորվեք որպես անբարոյական մարդ: Այս մասին մեզ կպատմի էթիկետի ուսուցչուհի, Լավ վարքագծի դպրոցի ղեկավար Օլգա Մերցը։
Կանոն թիվ 1՝ նախաձեռնությունը պետք է լինի տղամարդու ձեռքում
Ժամանակակից կանայք սովոր են նախաձեռնող լինել։ Բայց դուք հաստատ չպետք է դա անեք: Եթե տղամարդը տիկնոջը հրավիրում է ռեստորան, նա միշտ առաջինն է մտնում և առաջինը գնում սեղանի մոտ, իսկ ուղեկցորդը հետևում է նրան: Այս կանոնը հաճախ խախտվում է, քանի որ տղամարդիկ վստահ են, որ տիկնոջը պետք է թույլ տալ առաջ գնալ։
Բայց դա մի շփոթեք գործնական հանդիպումների հետ, որտեղ նախաձեռնողը կարող է կին լինել: Գործարար միջավայրում հանդիպումը կազմակերպողն առաջինը կմոտենա սեղանին։ Սակայն այս կանոնը չի տարածվում անձնական և առօրյա կյանքի վրա։
Բացի այդ, աղջիկը չպետք է ինքնուրույն պատվիրի ճաշատեսակներ՝ նա պետք է իր ցանկությունների մասին ասի մատուցողի հետ անմիջական կապի մեջ գտնվող իր ուղեկցին։
Կանոն թիվ 2. Դուք չեք կարող շտկել ձեր մազերը կամ դիմահարդարումը
Դուք հավանաբար տեսել եք, որ աղջիկները մեկ անգամ չէ, որ իրենց դիմահարդարումը կամ սանրվածքը շտկում են սրճարանում սեղանի շուրջ և նույնիսկ ինքներդ եք դա արել: Էթիկետի կանոնների համաձայն՝ դուք պետք է ձեզ կարգի բերեք հատուկ նշանակված վայրում՝ զուգարան, իսկ դա հանրության առաջ անելը վատ վարք է։
Եթե ռեստորանում միջոցառման եք գալիս, նախօրոք հոգ տանեք ձեր արտաքինի մասին՝ նախքան դահլիճ մտնելը։ Չի կարելի դա անել ճաշի ժամանակ կամ ճաշատեսակներ փոխելիս. դա տգեղ է: Բայց մինչ դուք պատրաստվում եք հեռանալ ցանկացած վայրից, միանգամայն արդարացված է կրկին շտկել ձեր կերպարը՝ շրթներկ, շուրթերի փայլ, տոնիկ, սանրվածք, որոնք կարող են վնասվել խնջույքի կամ պարելու ժամանակ։ Ճիշտ է, դա նույնպես չպետք է արվի սեղանի շուրջ։
Այս պարզ և հստակ կանոնը մշտապես խախտվում է։ Այս հարցում չափազանց զգույշ եղեք, հատկապես գործնական հանդիպումների և բանակցությունների ժամանակ։
Կանոն թիվ 3. Մի օգտագործեք ձեր հեռախոսը հանդիպման ժամանակ
Սեղանի շուրջ հեռախոսով խոսելը, հաղորդագրություններ գրելը կամ սոցիալական ցանցերում պտտելը հրատապ խնդիր է: Կարևոր է հիշել, որ սմարթֆոնը խանգարում է մարդկանց փոխգործակցությանը՝ անկախ նրանից, թե ում հետ եք հանդիպում: Նա լուրջ գրգռիչ է և անվերջ բանավեճի առարկա: Ուստի հիմա կա չասված կանոն՝ զգույշ լինել հեռախոսներից օգտվելիս։ Եթե հանդիպման ժամանակ սմարթֆոնը հանելու հրատապ անհրաժեշտություն չկա (կարևոր չէ դա բիզնես է, թե սոցիալական), ավելի լավ է դա չանել, որպեսզի չխաթարեք մթնոլորտը և չվիրավորեք ձեր զրուցակցին: Եթե ցանկանում եք որոշ լուսանկարներ կամ տեսանյութեր ցույց տալ ընկերներին և գործընկերներին, դա կարելի է անել ձեր ճաշից առաջ կամ հետո:
Իսկ ռեստորանում բջջային հեռախոսը պետք է լինի անաղմուկ ռեժիմում։ Բջջային հեռախոսը կարող եք դնել սեղանին միայն այն դեպքում, երբ սպասում եք կարևոր զանգի: Դուք պետք է զգուշացնեք նրանց, ում հետ ճաշում եք այս մասին և նախապես ներողություն խնդրեք։
Կանոն թիվ 4. Ձեր պայուսակը մի դրեք աթոռին կամ գրկին:
Դուք չեք կարող ձեր պայուսակը դնել ձեր ծոցին կամ ձեր մեջքի հետևում ձեր աթոռին: Փոքրիկ գեղեցիկ կլատչը, սկզբունքորեն, դեռ կարելի է դնել սեղանի վրա, իսկ մեծ պայուսակը լավագույնս կախված է աթոռի հետևից կամ տեղադրվում է հատակին: Բարձր կարգավիճակ ունեցող ռեստորաններում նրանք հատուկ աթոռ են տրամադրում ձեր ձեռքի պայուսակի համար: Որպես այլընտրանք, դուք կարող եք ձեզ հետ ունենալ հատուկ կեռիկ, որը հեշտությամբ կարելի է կախել սեղանից կամ աթոռից, և դրա վրա կարելի է տեղադրել պայուսակ. սա համապատասխանում է էթիկետի կանոններին: Ամեն դեպքում, տղամարդիկ պայուսակներն ու պայուսակները դնում են հատակին։
Կանոն թիվ 5. Մի շտապեք կամ իրարանցում
Ուշադրություն դարձրեք ձեր ժեստերին. Պետք չէ անընդհատ ձեռքերը թափահարել։ Բացի այդ, զրույցի ընթացքում փորձեք խուսափել անհանգիստ շարժումներից, անընդհատ մի հարմարեցրեք ձեր հագուստը, սփռոցը կամ անձեռոցիկը:
Երկար եք սպասել ձեր պատվերին և շատ քաղցած եք։ Կարիք չկա սնվել սննդի վրա. Ավելին, եթե դեռ ոչ բոլորն են ստացել իրենց պատվերը, ապա սեփական կերակուրն ուտել սկսելը անհարգալից վերաբերմունքի նշան է։
Կանոն թիվ 6. մի խանգարեք մատուցողին իր պարտականությունների կատարմանը
Էթիկետի կանոնների համաձայն՝ չի կարելի մատուցողի ձեռքից վերցնել պատառաքաղներ, ափսեներ և այլ պարագաներ։ Տվեք նրան հնարավորություն, որ ինքը կատարի իր պարտականությունները՝ ձեր առաջ ափսե դրեք, գինի լցրեք։ Բացի այդ, ընթրիքի վերջում չպետք է ափսեները շարել ու մատուցել մատուցողին։ Նրանք նաև չեն վերցնում հատակին ընկած պատառաքաղները կամ անձեռոցիկները։
Կանոն թիվ 7. անձեռոցիկներն օգտագործեք միայն իրենց նպատակային նշանակության համար:
Կտորի անձեռոցիկի տեղը, որը վերցնում եք հենց սեղանի շուրջ նստելիս, միայն ձեր գրկում է։ Եվ ուրիշ ոչ մի տեղ! Ոչ մի դեպքում չպետք է խցկեք այն ձեր օձիքի մեջ կամ կախեք աթոռից: Հնարավո՞ր է դրանով բերանը քամել: Միայն այն դեպքում, եթե սեղանին չկան սովորական թղթե անձեռոցիկներ (դրանց մասին պետք է հարցնել մատուցողից):
Կանոն թիվ 8. Աղբը մի դրեք մոխրամանի մեջ
Մսային կերակրատեսակների մանր ոսկորները և մրգերի սերմերը ուղղակիորեն չեն դրվում ափսեի վրա: Պետք է դրանք տեղափոխել գդալի կամ պատառաքաղի մեջ, իսկ հետո դնել ճաշատեսակի վրա։ Մրգային ոսկորները դրվում են ափսեի վրա, իսկ մսի ոսկորները՝ մակերեսային ափսեի եզրին։ Եվ, իհարկե, մոխրամանում ոսկորներ, օգտագործված անձեռոցիկներ կամ մաստակ մի դրեք: Մոխրամանում կարող են լինել միայն ծխախոտի մնացորդներ։
Կանոն թիվ 9. Մի օգտագործեք ատամհատիկներ
Ընդհանրապես, ըստ էթիկետի կանոնների, ատամհատիկները չպետք է լինեն սեղանին։ Նրանք կարող են բերել ռեստորան հյուրերի խնդրանքով: Բայց դա չի նշանակում, որ դուք իրավունք ունեք հրապարակավ ատամներդ քաղելու։ Ներեցեք ինքներդ ձեզ և թողեք սեղանը, գնացեք զուգարան:
Երբ ռեստորանում ուտում եք, ընտրո՞ւմ եք, թե որն է ավելի առողջարար, թե որն է ավելի համեղ: