Ո՞վ էր սիրում մաթեմատիկան դպրոցում: Չնայած այն հանգամանքին, որ դա շատերի համար դժվար է, մաթեմատիկան շատ հետաքրքիր գիտություն է։ Այս հոդվածում մենք կվերլուծենք մի հետաքրքիր մաթեմատիկական օրինակ երկու լուծումներով։Օրինակ 2 լուծումներով`
Այս խնդիրը լուծելու համար հարկավոր է դուրս գալ մաթեմատիկական գործողությունների սովորական սահմաններից, որոնք ուսումնասիրվում են ավագ դպրոցում: Խորհուրդ ենք տալիս ուշադրություն դարձնել բազմապատկման տարբեր տարբերակներին՝ սա կօգնի ձեզ ավելի մոտենալ պատասխանին: Բացի այդ, այս հավասարումն առաջին հայացքից կարող է շատ պարզ թվալ, բայց իրականում մի փոքր բարդ է։ Դե, եկեք ավելի մոտիկից նայենք այս հավասարմանը:Որքա՞ն ստացաք: Մի շտապեք պատասխանել, ի վերջո, մաթեմատիկան սիրում է ճշգրտություն: Ինքներդ ձեզ որոշ ժամանակ տվեք մտածելու ձեր պատասխանի մասին:
Ամենահետաքրքիրն այն է, որ այս եզակի հավասարումն ունի երկու լուծում։ Ոմանց համար արդյունքը 120 է, իսկ մյուսների համար՝ 5! Ինչպե՞ս է դա հնարավոր: Այնուամենայնիվ, մաթեմատիկան լի է իր գաղտնիքներով և թաքնված անկյուններով: Փորձենք պարզել, թե ինչու է դա տեղի ունենում: Ի դեպ, ինչքա՞ն եք ստացել: Եթե ձեզ չհաջողվեց լուծել խնդիրը, մի անհանգստացեք։ Դպրոցում ոչ բոլորն էին այդքան լավ մաթեմատիկայից:Պատասխան`Ամբողջ հարցը մեկ մանրուքի մեջ է, պատասխանը ոչ թե 5-ն է, այլ 5!-ը: 5-ից հետո բացականչական նշանը գործոնային նշանն է։ Սա նշանակում է, որ 5! = 5 * 4 * 3 * 2 * 1 =120: Թերևս այս գրառումը չափազանց շփոթեցնող թվա: Մենք էլ ավելի կխորանանք:1-ի (մեկից) գործակիցը հավասար է մեկի, իսկ 2-ի (երկուսի) գործակիցը հավասար է երկուսի: Այսպես 2! =1 * 2 =2. Առաջ գնալով. 3!= 1 * 2 * 3 = 6: 4-ի (չորսի) գործակիցը քսանչորս է՝ 4! = 1 * 2 * 3 * 4 = 24: Նմանապես, 5-ի գործակիցը հարյուր քսան է՝ 5! =1 * 2 * 3 * 4 * 5 = 120. Իմ կարծիքով իմաստը պարզ է՝ հետևյալ թվերը բազմապատկվում են նույն ձևով։Այս առաջադրանքը հեշտ չէ, այլ հնարքով էմ Ինչ-որ մեկն առաջին անգամից կարողացավ լուծել, ինչ-որ մեկը պետք է մի փոքր մտածեր պատասխանի մասին։ Հրավիրեք ձեր ընկերներին լուծել այս օրինակը երկու լուծումներով։