Առանց խիստ դիետաների և տանջալից վարժությունների նիհարելու կանոններ

Օգտակար

Եթե ​​ցանկանում եք փոխել ինքներդ ձեզ, ձեր արտաքինն ու կազմվածքը՝ առանց դիետաների և ծանր ֆիզիկական վարժությունների, ապա ահա 10 կանոն, որոնք կօգնեն ձեզ այս հարցում։

1. Խմեք մաքուր խմելու ջուր։ Խմեք օրական առնվազն 2 լիտր ջուր

2. Պահպանեք քնի գրաֆիկ: Պետք է քնել օրական 6-8 ժամ։ Դուք պետք է քնեք ոչ ուշ, քան 23:00

3. Առավոտյան վարժություններ. 10-15 րոպե պարզ վարժություններ կատարելը արագացնում է ձեր նյութափոխանակությունը, դուք ձեզ կենսուրախ եք զգում ողջ օրվա ընթացքում։

4. Հետևեք սննդակարգին. Հիմնական սնունդը նախաճաշն է։ Ընտրեք ձավարեղեն, դրանք հարուստ են առողջ ածխաջրերով և երկար ժամանակ ազատում են քաղցից։ Իդեալական է, եթե բոլոր սննդի ընդունումները միևնույն ժամին լինեն: Սննդի միջև շատ տարածություն մի՛ թողեք, քանի որ ձեր մարմինը կարող է սխալմամբ սա շփոթել քաղցի հետ և սկսի ճարպ կուտակել։

5. Օգտագործեք ավելի փոքր տրամագծով ափսեներ: Այդպիսի ափսեի մեջ երբ ուտելիք են դնում, մեծ չափաբաժնի տպավորություն է թողնում։ Սննդի երկարատև ծամումը հեշտացնում է դրա կլանումը և միաժամանակ անհետանում է սովի զգացումը, մեզ բավականացնում է սննդի փոքր քանակությունը հագեցնելու համար։ Ահա թե ինչպես ենք մենք խաբում մեր ուղեղը, տեսողականորեն մեր առջև լիքը ափսեով ուտելիք կա։

6. Բացառեք ավելորդ, վնասակար մթերքը։ Խոսքը վերաբերում է տարբեր տեսակի համեմունքներին, աղին և այլն։ Առանց համն ուժեղացնողի սնունդը սկզբում կարող է անսովոր թվալ համով, բայց այս կերպ դուք կբավարարեք օրգանիզմի սննդի ֆիզիոլոգիական կարիքները, այլ ոչ թե կվայելեք ուտելիքը կամ այլ հաճույքներ: Մայոնեզը, չիպսերը, կրեկերները, կիսաֆաբրիկատները, արագ սնունդը նույնպես պետք է բացակայեն ձեր սննդակարգից։

7. Կերակուրը մանրակրկիտ ծամեք։ Անջատեք հեռուստացույցը, վայր դրեք հեռախոսը, այն շեղում է ուտելուց, և դուք կարող եք բաց թողնել մարմնի հագեցվածության պահը և ակամա չափից շատ ուտել։

8. Խուսափեք քաղցր ըմպելիքներից և գազավորված ըմպելիքներից։ Թեյ շաքարով = 70 կկալ, թեյ = 10 կկալ:

9. Շարժվեք ցանկացած իրավիճակում։ Ֆիլմ դիտելիս կծկվել, հեռախոսով խոսելիս շրջել…

10. Մոտիվացիա. Ձեր առջեւ նպատակ դրեք (համարժեք) Եվ գնացեք դրան: Մի հուսահատվեք ամենափոքր սխալից, եզրակացություններ արեք և առաջ գնացեք:

Չկան անհասանելի նպատակներ, կա թույլ կամք։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց ARMBLOG–ը

Կայքից արգելվում է նյութը պատճենել

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Կիսվել սոց․ ցանցերում